2011 m. gruodžio 12 d., pirmadienis

Blog'o reikšmė šiandieniniame versle. (MLM ir paprasto verslo remontas II dalis)


Įsivaizduokime 100 pardavėjų stovinčių priešais kelis tūkstančius pirkėjų. Visi pardavėjai nori realizuoti tą patį produktą. Visi 100 pardavėjų kalba tą patį: giria produktą, kviečia pas save.

Sutikite, kad pirkėjas pasimes.

Staiga vienas iš pardavėjų pradeda kalbėti apie tai, kad jis yra geras žvejys mėgėjas: žino labai daug paslapčių, išmano šiuolaikinius žvejybos reikmenis ir t.t. Kas atsitiks? Dalis pirkėjų prieis prie jo, tam, kad išgirsti kažką įdomaus. Klausysis ir atkreips dėmesį, kad jis turi ženkliuką kuriame parašyta „vystau verslą per internetą“. Dalis šio žvejo klausytojų susidomės tuo kas parašyta ant ženkliuko.

Kita pardavėja pakvies moterišką dalį pirkėjų sakydama, kad ji yra makiažo specialistė. Sutikite, kad didelė dalis moteriškos giminės atstovių tikrai susidomės šiuo pakvietimu ir atkreips dėmesį į jos ženkliuką kuriame parašyta „vystau verslą per internetą“.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TM, MLM specialistai šiandien yra užkišę internetą gan vienodais tinklapiais kurie labai panašūs vienas į kitą: MLM pagrindai ir produkto liaupsinimas. Bet nustatyta, kad blog'ai kuriuose autoriai dalinasi tuo ką gerai išmano ir, lyg tarp kitko, prideda apie tai kuo dar užsiima, sulaukia didesnio populiarumo ir pasiekia didesnį galutinį rezultatą, nei tie, kurie liaupsina TM industriją.


Kuo skiriasi blog'as nuo tinklapio („tinklaraščio“ ar kaip dar jis yra vadinamas)? Blogas yra tas pats tinklapis tik jo struktūra yra dinamiška: naujausi įrašai atsiduria viršuje, o senesni nueina į apačią. Ir dar, blog'e galima palikti komentarus, dalintis mintimis, ginčytis su blog'o autoriumi ir su kitais skaitytojais.

Šiai dienai populiariausias blog'as lietuviškoje padangėje yra racas.lt. Blog'o skaitytojai ginčijasi tarpusavyje, šeimininkui belieka tik raminti juos ir baninti peržengusius ribą. Nesu šio blog'o gerbėjas, bet negaliu nepripažinti akivaizdaus fakto, kad tai pirmas blog'as Lietuvoje. Ir jei A.Račas užsiimtų kokiu nors internetiniu verslu tai rezultatų pasiektų gan greitai. Ir būtų kručiausias tinklininkas lietuviškoje padangėje. Bet.... žmogaus mentalas, stereotipinis mąstymas neleidžia išnaudoti galimybių.

Nemaža dalis politikų rašo blog'us. Tai gerai. Politikams šiandien nutraukiamas finansavimas. Tai gerai. Reikia užsidirbti patiems. Teisingai.

Koks lietuviškas politikas šiandien populiariausias internetinėje erdvėje? Zuokas. Be ginčų. Jo baikos su tanku susilaukė pasaulinio pripažinimo. Ir iki lemputės, kad mes jį abonentu vadinam ir kt. Abonentas, čia mūsų kiemo, vadinamo Lietuva, problemytės. O dabar įsivaizduokite, kad Zuokas dar užsiimtų ir TM per internetą.
Aš ne pranašas, bet kaip TM specialistas galiu pasakyti, kad jau per pirmą valandą jis surinktų 100 žmonių į savo kompaniją, o per parą 1000 mažiausiai. Po mėnesio pas jį būtų apie 100000, o po metų ir milijonas. Sakykim, kad vienas žmogus Zuokui atneštų nei daug nei mažai, o tik 1 dolerį. Po metelių kitų jis Valdovų rūmus pabaigtų statyti, Lietuvos biudžetą papildytų ženklia suma.

Aš atsiprašau, bet be lyrinių nukrypimų negaliu.

Blog'as neatneša greitų rezultatų, bet šis bendravimo būdas įgauna pagreitį ir su laiku duoda rezultatus.

Taigi, įsivaizduokite, kad tarp tų 100 pardavėjų stovi Zuokas ir Račas. Liūto dalį visų pardavimų šiandien nusineštų būtent jie. Bet, visa laimė, kad jie neužsiima, o gal net nesupranta savo galimybių. Bet aš rašau tik tiems, kas supranta. Aš rašau tiems, kas gali juos supažindinti su naujomis galimybėmis. Aš rašau Lietuvos blog'eriams, kurių blog'ai yra populiarūs, politikams, kurie gali pasitikrinti savo populiarumą ir užsidirbti reklaminei kompanijai. Aš rašau Lietuvos ekonomistams, kurie pradeda suprasti, kad pasaulinė ekonominė situacija keičiasi. Kam aš tik nerašau?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą