2011 m. gruodžio 6 d., antradienis

E-MARKETINGAS



Jei jūsų pardavimai krizės metu sumažėjo, galite atstatyti ir padidinti pigiausiomis priemonėmis. Jums tereikia susipažinti su e-marketingo pagrindais.
Jei Jūs norite susikurti darbo vietą ir padėti kitiems sukurti darbo vietas, ir gauti vis didėjančias pajamas tai įsisavinkite e-marketingo pagrindus, o veiklos algoritmą rasite šiame straipsnyje.

Šiame straipsnyje e-marketingo pagrindus pasistengsiu pritaikyti paprastai privačiai maisto parduotuvei. Sakysim, kad jūs turite nedidelę maisto parduotuvę kokiame nors miestelyje. Jūsų parduotuvė turi kelis šimtus pastovių klientų. Kita dalis klientų yra mažiau pastovūs (jie gyvena kiek toliau ir turi galimybę naudotis kitomis parduotuvėmis). Ir dar, kažkokia dalis klientų nerado pas jus ko reikėtų ir nuėjo į gretimą. Tai tipinė mažos parduotuvės situacija.

Jūsų uždavinys: atstatyti parduotuvės pardavimų skaičių iki prieš krizinę situaciją ir padidinti pardavimų skaičių pritraukiant tolimesnius klientus.

Ko reikia, kad šis uždavinys būtų įvykdytas?

Pirmiausia jums reikia bendrauti su savo klientais ir žinoti jų poreikius, tai pirma. O antra, jums reikia gauti jų duomenis (telefoną ir email adresą). Iš čia seka, kad jums reikia kurti savo klientų duomenų bazę kurioje atsispindėtų jų poreikiai.

O tam tereikia turėti kompiuterį prijungtą prie interneto ir IP telefoniją. (Apie IP telefoniją aš kol kas nekalbėsiu nes šio klausimo dar nesu išsinagrinėjęs). Bet iš paprasto telefono suskirsčius klientus į grupes tai galima daryti labai paprastai išsiunčiant jiems žinutes.

Šiandieninė situacija tokia, kad 99,9% klientų turi telefonus, o 50% iš jų turi kompiuterius prijungtus prie interneto.

Kaip gauti klientų kontaktus? Pradiniame etape reikėtų pasidaryti skrajutes kurias pats klientas ar pardavėjas užpildytų. Skrajutėje būtinai turi atsispindėti nauda kurią klientas gaus jei paliks savo duomenis. Kitas būdas yra kliento savarankiškas prisijungimas prie jūsų tinklapio ar blogo ir užpildymas nesudėtingos lentelės. 


Ši lentelė gali būti papildyta grafomis: telefonas, pavardė, adresas ir t.t.

O turint kontaktus ir abipusį norą galima lengvai optimizuoti savo pardavimus: rinkti duomenis apie pageidaujamas prekes, kiekį, atsisakyti vienų prekių, pakeisti jas kitomis ir t.t. Gavus atskiram klientui reikalingas prekes jį informuoti ir t.t. Besibaigiant galiojimo laikui padaryti nuolaidą ir perspėti klientus ir t.t
Nesu parduotuvės vidaus virtuvės geras žinovas, bet manau, kad esmę išdėsčiau.

Ką reikia turėti ir kiek tai gali kainuoti papildomai?

Tinklapį ar blogą galima susikurti ir free bazėje, o minimaliai jums tereikia įsigyti autoatsakiklį kuris gali kaimuoti nuo 25 lt. iki 100 lt. mėnesiui. Jei norite rimtesnio ir solidesnio tinklapio su solidžiu domenu ir geresne aplinka, suprantama, kainuos brangiau. Galima pradėti su minimaliomis išlaidomis, bet svarbiausia, kad net šios minimalios išlaidos pateisintų jūsų lūkesčius ir padėtų optimizuoti prekybą. Optimizavimo tikslas padidinti pardavimus ir sumažinti nuostolius,o svarbiausia pateisinti klientų lūkesčius ir pritraukti naujus klientus net ribotoj geografinėj erdvėj. Kai jūs išmoksite dirbti ir ši naujovė pasiteisins galėse plėsti paslaugas išvežiojant prekes atskiriems klientams arba net praplėsti geografinę erdvę.

Koks yra svarbiausias e- marketingo elementas?

A U T O R E S P O N D E R I S Lietuviškai turėtų verstis kaip auto atsakiklis, automatinis atsakiklis kurio funkcija dalį savo verslo vesti autopilotiniu režimu. Kitaip sakant, dalį savo verslo elementų šis daikčiukas padeda automatizuoti.

Vienu metu autoatsakiklis gali išsiūsti 10-100-1000 ar net 10000 laiškų ir kiekvienas laiško gavėjas gaus laišką tik jam asmeniškai (Petras gaus su kriepiniu Gerb. Petrai, O Marytė gaus su kreipiniu Gerb. Maryte ir t.t.). Bet čia dar ne viskas ką jis gali. O gali jis tikrai daug.

Sakysim jūs pateikiat seriją motyvacinių laiškų...paprastai tai būna 5-7 laiškai. Klientas pasirašo. Užpildo jūsų pateiktą lentelę: vardas, email, ir paspaudžia enter. Po minutės jis gaus pirmą laišką, o po dienos antrą ir taip kas dieną po laišką. Paprastai gaudamas penktą -šeštą laišką klientas būna subrandintas. Sakysim,kad Petriukas užsisakė pirmadienį, o Marytė antradienį. Autoatsakiklis nesusimaišys ir Petriukui išsiūs laiškus sava seka, o Marytei sava.

Rimtesni autoatsakikliai turi video funkciją korios pagalba jūs galite kreiptis tiesiogiai į savo klientus arba demonstruoti kaip kepate bandeles (jei jūs atstovaujate kepyklai). Restoranai gali demonstruoti savo virtuvę ir t.t.

Kaip susikurti darbo vietą?

Iki šiol kalbėjau iš šeimininko pozicijos o dabar noriu pakalbėti apie tai kaip energingas žmogus gali susikurti darbo vietą nešdamas šią žinią po Lietuvą ir didindamas savo pajamas. Apmokymus aš ir mano kolegos organizuosime per internetą.

Kreipkitės tikrai padėsime. Yra ir daugiau malonių galimybių užsidirbi

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą