2011 m. gruodžio 11 d., sekmadienis

MLM ir paprasto verslo remontas


Ne paslaptis, kad klasikiniai MLM lyderiai pripažįsta tiktais gyvą bendravimą, modernūs tik internetą. Ir vieni kitus kritikuoja.

O kaip yra iš tikro? Kada veikia gyvas bendravimas, o kada internetas?

Gyvas bendravimas yra nepakeičiamas dalykas, bet jei bendrauji tiesiogiai per kompiuterį, įsijungi mikrofoną, o jei reikia ir video kamerą, tai ar galima skaityti, kad bendrauji ne gyvai? Jei verslininkas pristato kokį nors produktą per video ir šį video gali pamatyti klientas esantis kitame pasaulio gale, tai čia gyvas pristatymas ar negyvas?

Sutikite, kad klasikų neigimas verslo interneto pagalba yra labai ir labai nerimtas požiūris. Kiekvienas technikos atradimas prekybininkų buvo perimtas ir išnaudotas visu savo galingumu. Ar tai būtų traukinys, ar automobilis, telefonas, faksas, pagaliau internetas, visa tarnauja verslui.

Kokioje situacijoje šiandien atsiduria visi prekybininkai? Visi, ar tai būtų iš TM sistemos ar tai būtų linijinis verslas? Įsivaizduokime 100 pardavėjų parduodančių tą pačią prekę, o priešais juos keli tūkstančiai pirkėjų. Pas kurį, pas kurią jie pirks? Prekes galim eliminuoti (nes ko jau ko, bet prekių šiandien netrūksta), vadinasi rinksimės pardavinėtoją. Pagal kokius kriterijus šiandien renkamės pardavėją?

Pardavėjas norintis šiandien parduoti prekę turi prie jos pridėti kažkokią vertę...papildomą pardavėjo sukurtą vertę. Martynas Šeikus tai vadina ilgalaikiais vestuviniais santykiais, kurie iš esmės skiriasi nuo trumpalaikio naktinio nuotykio. Turint galvoje, kad trumpalaikis naktinis nuotykis tai pardaviau, įkišau, įgrūdau ir viskas. Pardavėjas, kuris sugeba išlaikyti tikrus vestuvinius santykius su pirkėju (sugeba pritraukti pirkėją, kad jis vėl ateitų) yra menininkas, o tiksliau aristokratas.

Kaip atskirti pardavėją-aristokratą nuo plebėjo? Iš manierų, iš tam tikrų ženklų. Apie tai sekantį kartą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą